sábado, 14 de marzo de 2009

TLW Tibette Song...

Luego de ver el "mas final de temporada" que de serie de The L Word... debo confesar que lo que mas me gusto fue el momento Tibette... tanto que me lo requeme una y otra ves... y me quede emocionada con la cancion, que nunca habia escuchado, y me puse a buscarla... la verdad es que esta muy bonita les dejo la letra, espero que les guste.


By Your Side
Sade

You think I'd leave your side baby?
You know me better than that
You think I'd leave down when your down on your knees?
I wouldn't do that

I'll do you right when your wrong
I-----ohhh, ohhh

If only you could see into me

oh, when your cold
I'll be there to hold you tight to me
When your on the outside baby and you can't get in
I will show you, your so much better than you know
When your lost, when your alone and you can't get back again
I will find you darling I'll bring you home

If you want to cry
I am here to dry your eyes
and in no time you'll be fine

You think I'd leave your side baby
You know me better than that
You think I'd leave you down when your down on your kness
I wouldn't do that

I'll do you right when your wrong
I-----I, ohhhh, ohhh

If only you could see into me

Oh when your cold
I'll be there
To hold you tight to me
Oh when your alone
I'l be there by your side baby

2 comentarios:

CONFUNDIDA dijo...

hOla!!!

tiempo sin pasar x aki!! jeje pero ia aki ando otra vez de xismOsa!!!

ok xika kuidate y t espero en mi blog!! k ahorita esta en crisis jaja no hay nada nuevo

ok m voOoE!!

BYE!!

Lenchas Inc. dijo...

Hola Marin, fíjate que un poco tarde, pero esa canción la escuché en Sex and the City, imagínate hace cuánto.

Estaba Carrie con su novio el carpintero en el depa. De sobra está decir que me gustó más en TLW.

Every day I wake up next to an angel more beautiful than words could say, They said it wouldn't work, but what did they know? 'Cause years have passed, but we still here today